Grup Penjejak Tamadun Dunia

PERJUANGAN CINTA MAHASISWA...... CINTA TUHAN - CINTA MANUSIA -CINTA ILMU-CINTA HIKMAH- CINTA keBENARan - CINTA keADILan - CINTA perUBAHan - CINTA penCERAHan

Monday, November 03, 2008

Apabila aku bertanya ustaz Google,pakcik Yahoo dan abang Wikipedia.....

Hari ini saya cuba mendapatkan maklumat daripada ustaz Google,pakcik Yahoo dan abang Wikipedia berkenaan beberapa istilah yang saya sedang cuba hadamkan iaitu berkenaaan dengan sosialisme,kapitalisme,liberalisme,Neoliberalisme
libertarian ,modernisme,pasca modernisme dan lain-lain istilah yang sering saya jumpa tatkala membaca (buku,blog,laman web,majalah dll)

Saya tak tahu kenapa saya agak berminat untuk mengetahui istilah-istilah tersebut tetapi saya yakin dan percaya saya perlu dan wajib mengetahuinya.


Harap ada sahabat-sahabat yang sudi berkongsi ilmu dengan saya tentang istilah-istilah tersebut ya...

No comments:

Jumlah pengunjung

web statistics