Grup Penjejak Tamadun Dunia

PERJUANGAN CINTA MAHASISWA...... CINTA TUHAN - CINTA MANUSIA -CINTA ILMU-CINTA HIKMAH- CINTA keBENARan - CINTA keADILan - CINTA perUBAHan - CINTA penCERAHan

Thursday, May 03, 2012

BERSIH 3.0

Bersihkan hati bersihkan juga tapi jangan sesekali gunakan alasan membersihkan hati lantas menganyam-menempel ayat2 Al-Quran-Hadith untuk membenarkan kekotoran politik yg berlaku di depan mata anda.Saya sokong tuntutan Bersih.Saya sokong DBKL benarkan sahaja himpunan bersih di Dataran Merdeka.Saya sokong himpunan bersih diadakan dimana-mana stadium.Saya tak sokong peserta Bersih sesuka hati berarak di jalan raya.Saya tak sokong peserta bersih maki hamun orang(langsung tiada kaitan dengan tuntutan bersih).Saya tak sokong peserta bersih yg tak bersurai2 lagi walaupun penganjur kata sila bersurai.Saya tak sokong polis belasah peserta bersih.Saya tak sokong peserta bersih belasah polis,saya tak sokong parti politik ''curi'' himpunan Bersih dari NGO2,saya tak sokong media berat sebelah lapor peristiwa bersih,dalam polis ada yg bersih dalam peserta bersih ada yg kotor,dalam peserta bersih ada yg bersih dalam polis ada yg kotor,polis manusia,peserta bersih pun manusia,polis ada keluarga,peserta bersih pun ada keluarga,dalam keluarga polis :ada yg sertai himpunan bersih,dalam keluarga peserta bersih:ada yg jadi polis....mmmmmmmmmmmmmmm.Dunia oh Dunia...:)

No comments:

Jumlah pengunjung

web statistics