Grup Penjejak Tamadun Dunia

PERJUANGAN CINTA MAHASISWA...... CINTA TUHAN - CINTA MANUSIA -CINTA ILMU-CINTA HIKMAH- CINTA keBENARan - CINTA keADILan - CINTA perUBAHan - CINTA penCERAHan

Saturday, July 26, 2008

Kelas Bahasa Turki dan Usrah An Nur

Sedikit iklan untuk program anjuran GPTD(Grup Pengkaji Tamadun Dunia)http://gptd.blogspot.com/-http://gptd-info.blogspot.com/

Assalamualaikum Wrh. Wbt.




Sukacita dimaklumkan, Kelab Badiuzzaman – GPTD Turki dengan kerjasama Yayasan Hayrat Neşriyat akan memulakan Kelas Bahasa Turki dan Usrah an-Nur.Kelas bahasa Turki disasarkan kepada golongan pelajar dari 16 hingga 25 tahun.




Kelas ini akan diadakan sekerap 2 minggu sekali. Kelas dijangka bermula pada pertengahan bulan Ogos 2008.Yuran pendaftaran bagi kelas ini adalah percuma bagi mereka yang mendaftar sebelum 13 Ogos 2008.




Usrah an-Nur pula, akan membicarakan kitab Risalah an-Nur karangan Syeikh Badiuzzaman Said an-Nursi. Usrah ini terbuka kepada semua yang berminat untuk mengikuti kupasan kitab ini.




Dijadualkan pada setiap Rabu selepas solat Maghrib, Usrah an-Nur dijadualkan bermula pada 6 Ogos 2008. Usrah ini akan dijalankan dalam bahasa Melayu.




Kedua-dua aktiviti ini akan diadakan di Anjung Rahmat, Batu 6, Jalan Gombak, 53100 Gombak, Kuala Lumpur (bersebelahan Rumah Pak Ali).




Kepada yang berminat, sila sertakan nama, e-mel dan nombor perhubungan kepada Sdr. Najmuddin di najm29@yahoo. comSebarang pertanyaan atau maklumat lanjut, sila hubungi Sekretariat GPTD di talian 016 – 323 5700.

No comments:

Jumlah pengunjung

web statistics