Grup Penjejak Tamadun Dunia

PERJUANGAN CINTA MAHASISWA...... CINTA TUHAN - CINTA MANUSIA -CINTA ILMU-CINTA HIKMAH- CINTA keBENARan - CINTA keADILan - CINTA perUBAHan - CINTA penCERAHan

Tuesday, June 25, 2013

Anwar Ibrahim 'gila' ?

Ketika di KLIA menunggu penerbangan ke Brunei baru2 ini,saya sempat bertemu DS Anwar Ibrahim yang sepatutnya juga menghadiri acara yang sama di Brunei (IIIT) tetapi terpaksa dibatalkan kerana beliau memberi fokus kepada 'Blackout 505' . Sambil minum dengan seorang pegawai pejabatnya,pegawai itu menceritakan kepada saya betapa 'gila'nya Anwar Ibrahim. ''Bos tu gila .'' Gila yang dimaksudkannya ialah betapa gilanya Anwar Ibrahim berkerja bergerak berceramah ke sana sini ,sekejap ke sana sekejap ke sini .Beliau hairan apa yang membuatkan bosnya itu memiliki kekuatan stamina yang luar biasa dalam usia sekarang.

Kalau mengikut kisah sahabat2 lamanya memang dari dulu semenjak mudanya lagi Anwar Ibrahim kuat berkerja.Beliau bukan sekadar kuat bercakap.

Ramai yang kuat bercakap tapi kerja tak jalan.Ada juga yang tak banyak cakap tapi kuat berkerja.Ada juga yang tak kuat bercakap dan tak kuat berkerja .

No comments:

Jumlah pengunjung

web statistics